Ventspils Digitālais centrs aicina darbā LIETVEDI/ BIROJA ADMINISTRATORU | Ventspils Digitālais Centrs

Jaunumi

Ventspils Digitālais centrs aicina darbā LIETVEDI/ BIROJA ADMINISTRATORU

Lai nodrošinātu labi organizētu darba vidi un palīdzētu uzturēt kārtību gan iestādes dokumentu mapēs, gan biroja ikdienas darbā, Ventspils valstspilsētas pašvaldības iestāde “Ventspils Digitālais centrs” aicina pieteikties uz LIETVEŽA/ BIROJA ADMINISTRATORA (-ES) amatu:

Pienākumi:

  • lietvedības kārtošana, dokumentu un korespondences reģistrēšana;
  • dokumentu aprites uzraudzība;
  • biroja ikdienas darbu organizēšana, zvanu/ e-pastu administrēšana, klientu apkalpošana;
  • sanāksmju plānošana, protokolēšana, informācijas aprites nodrošināšana.

Prasības:

  • augstākā, nepabeigta augstākā vai profesionālā izglītība;
  • pieredze līdzīgā amatā vai līdzīgu pienākumu veikšanā tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • teicamas latviešu valodas zināšanas, vēlamas labas angļu valodas zināšanas;
  • teicamas saskarsmes prasmes, pozitīva domāšana un spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu;
  • teicamas prasmes darbā ar datoru un biroja tehniku (MS Office);
  • augsta atbildības sajūta un iniciatīva.

Mēs piedāvājam:

  • iespēju strādāt augsti profesionālā komandā un labus darba apstākļus;
  • profesionālu apmācību un izaugsmes iespējas;
  • veselības apdrošināšanu;
  • stabilu atalgojumu EUR 1370 pirms nodokļu nomaksas;
  • sociālās garantijas.

CV un motivācijas vēstuli līdz 2023. gada 31. maijam iesniegt Ventspils Digitālajā centrā, Akmeņu ielā 3, Ventspilī vai sūtīt elektroniski: personals.vdc@ventspils.lv, uzziņas pa tālruni 63607607.  

Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri būs izturējuši 1. atlases kārtu – CV konkursu.