Noslēdzies konkurss ”ITiņš 2017” | Ventspils Digitālais Centrs

Jaunumi

Noslēdzies konkurss ”ITiņš 2017”

Šodien, 10. maijā, noslēdzās konkurss ”ITiņš 2017”, kas Ventspils Digitālajā centrā norisinājās divu dienu garumā. Konkursa pirmajā dienā savas zināšanas informāciju tehnoloģijās pārbaudīja Ventspils vispārizglītojošo skolu 1. - 6. klašu skolēni, savukārt konkursa otrajā dienā 7.-12. klašu skolēni.

Skolēni startēja četrās vecumu grupās, no 1. līdz 3. klasei, no 4. līdz 6. klasei, no 7. līdz 9. klasei un no 10. līdz 12. klasei, pārbaudot ne tikai skolā apgūtās zināšanas un prasmes informācijas tehnoloģiju jomā, bet arī erudīciju un prasmi orientēties dažādās tehnoloģijās.

Klātienes konkursā mazākie konkursa dalībnieki veidoja animāciju programmā Scratch, bet bērni vecuma grupā no 4. līdz 12. klasei gatavoja mācību materiālu, kas viņuprāt būtu interesants un saistošs skolēniem. Pēc uzdevumu veikšanas skolēni demonstrēja arī savas prezentēšanas prasmes.

Kamēr skolēni cītīgi pildīja konkursa uzdevumus, informātikas skolotājām bija iespēja noklausīties lekciju par to, kā meklēt mācību un metodisko materiālus video koplietošanas tīmekļa vietnē YouTube.

Labākos rezultātus konkursā ”ITiņš 2017” ieguva šādas skolas:

1.-3. klašu rezultāti:

1. vieta – Ventspils 2. pamatskola;

2. vieta – Ventspils Centra sākumskola;

3. vieta – Ventspils 2. vidusskola.

 

4.-6. klašu rezultāti:

1. vieta – Ventspils 2. pamatskola;

2. vieta – Ventspils 4. vidusskola.

7.-9. klašu rezultāti:

1. vieta – Pārventas pamatskola;

2. vieta – Ventspils 2. pamatskola;

3. vieta – Ventspils 4. vidusskola;

4. vieta – Ventspils 2. vidusskola;

5. vieta – Ventspils 3. vidusskola.

10.-12. klašu rezultāti:

1. vieta – Ventspils 4. vidusskola;

2. vieta – Ventspils tehnikums;

3. vieta – Ventspils 3. vidusskola.

Kopumā konkursā piedalījās 13 komandas, katru komandu pārstāvēja 3 skolēni un informātikas skolotājs.

Šogad konkursa formāts bija mainīts – tā 1. kārta bija neklātienē jeb bija jāizpilda mājas darbs. Mazākajiem konkursa dalībniekiem, no 1. līdz 3. klasei, bija jāpilda uzdevums programmā Scratch, savukārt bērniem vecuma grupā no 4. līdz 12. klasei bija jāizveido video ar komandas versiju, kā interesanti un lietderīgi var izmantot brīvo laiku skolu starpbrīžos.

Konkurss tika rīkots sadarbībā ar Ventspils Izglītības pārvaldi, Ventspils informātikas skolotāju metodisko apvienību. Konkursu atbalsta Ventspils Jauniešu māja, Ventspils Jaunrades nams, kino RIO, Zinātnes un tehnoloģiju muzejs „Kurzemes Democentrs” un SIA “Olimpiskais centrs “Ventspils””.

Foto: Juris Presņikovs.

 

Vairāk bilžu redzamas šeit.