Projekta “Koordinācijas attīstība un kapacitātes palielināšana glābējiem Baltijas jūras piekrastē” atklāšanas sanāksme | Ventspils Digitālais Centrs

Jaunumi

Projekta “Koordinācijas attīstība un kapacitātes palielināšana glābējiem Baltijas jūras piekrastē” atklāšanas sanāksme

Ceturtdien, 20. aprīlī, plkst. 13.00 Ventspils Digitālajā centrā notiks projekta “Koordinācijas attīstība un kapacitātes palielināšana glābējiem Baltijas jūras piekrastē” atklāšanas sanāksme.

Sanāksmē piedalīsies projekta partneru pārstāvji no Ventspils Digitālā centra, Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta, Liepājas pašvaldības policijas, Pāvilostas novada pašvaldības, Klaipēdas ugunsdzēsības un glābšanas dienesta un Neringas pašvaldības. Sanāksmes laikā partneri pārrunās veicamos uzdevumus projekta pirmā perioda laikā.

Projekta mērķis ir stiprināt Latvijas un Lietuvas Baltijas jūras piekrastei piegulošo pašvaldību civilo drošību. Projekta ietvaros paredzēts organizēt plaša mēroga piekrastes glābēju mācības, kā arī izveidoti informatīvus stendus ar norādēm, kā rīkoties ārkārtas situācijās (piemēram, ja slīkst cilvēks u.tml.).

Papildus tam Ventspils pašvaldība iegādāsies modernu radiosakaru sistēmu, TETRA rācijas, Ventspils pilsētas pašvaldības policijas vajadzībām. Jaunā radiosakaru sistēma nodrošinās pilnu atbilstību Eiropas Savienības operatīvo dienestu radiosakaru standartiem, līdz ar to sistēmu varēs izmantot arī citas pašvaldības policijas daļas, lai nodrošinātu saziņu starp operatīvajiem dienestiem gan valsts, gan pārrobežu mērogā.

Projekta galvenais partneris ir Ventspils Digitālais centrs, projekta partneri: Latvijas un Lietuvas Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesti, Liepājas pašvaldība, Pāvilostas pašvaldība un Neringas pašvaldība (Lietuva).

Projekta kopējais apjoms – EUR 589 337, no kā Ventspils pilsētas pašvaldības budžets ir EUR 171 609. Eiropas Reģionālās attīstības fonds sedz 85% izmaksas, valsts finansējums ir 5%, bet 10% ir Ventspils pilsētas pašvaldības līdzfinansējums.

Projekta realizācijas ilgums – 22 mēneši.