Ventspils Digitālais centrs māca jauno Valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru darbiniekus | Ventspils Digitālais Centrs

Jaunumi

Ventspils Digitālais centrs māca jauno Valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru darbiniekus

Pirmdien, 22. janvārī, Ventspils Digitālā centra pārstāvis piedalījās Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas (VARAM) rīkotā apmācību seminārā jaunajiem Valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru (VPVKAC) pārstāvjiem, kurā VPVKAC darbinieki tika apmācīti darbā ar pakalpojumu vadības sistēmu.

Šādas apmācības tiek organizētas regulāri un to ietvaros jaunie VPVKAC konsultanti tiek iepazīstināti ar publisko pakalpojumu sistēmu Latvijā.

Ventspils Digitālā centra pārstāvis semināra ietvaros VPVKAC  pārstāvjiem stāstīja par pakalpojumu vadības sistēmas lietotājiem pieejamo funkcionalitāti. Vadības sistēma kalpo kā saziņas vietne valsts un pašvaldību vienotajiem klientu apkalpošanas centriem ar valsts un pašvaldību institūcijām. Tās mērķis ir nodrošināt ātru un ērtu VPVKAC darbinieku darba vidi, kas iekļauj piekļuvi valsts un pašvaldību institūciju sniegtajiem pakalpojumu aprakstiem un e-pakalpojumiem.

Ventspils Digitālais centrs sadarbībā ar Vides aizsardzības un reģionālas attīstības ministriju (VARAM) izstrādājis un šobrīd uztur Valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru (VPVKAC) pakalpojumu vadības sistēmu, kurā līdz šim brīdim reģistrēts jau 120 000. pakalpojumu pieteikums.

Plašāka informācija par Valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru sniegtajiem pakalpojumiem pieejama šeit: http://www.varam.gov.lv/lat/VPVKAC/ vai šeit: https://www.latvija.lv/pakalpojumucentri.