fbpx Pieņem izaicinājumu un atpūties Ventspilī! | Ventspils Digitālais Centrs

Jaunumi

Pieņem izaicinājumu un atpūties Ventspilī!

Vēl ir laiks pieņemt Ventspils IT izaicinājumu! Konkursa finālā iekļuvušajām komandām trīs dienu piedzīvojums Ventspilī būs garantēts, jo finālistiem tiks nodrošināti atpūtas un izklaides pasākumi Livonijas Ordeņa pilī, Ventspils Jaunrades namā, Ventspils Augstskolā un Kurzemes Democentrā, ekskursijas pilsētas uzņēmumos un apskates objektos.

Konkursa fināls norisināsies trīs dienas, no 13. līdz 15. novembrim, un tā laikā skolēni un skolotāji cīnīsies par 12 000 EUR lielo naudas balvu fondu! Katra komanda, kas iekļūs konkursa finālā, jau būs uzvarētāja, jo iegūs apmaksātu ceļazīmi uz trīs notikumiem pilnām dienām Ventspilī. Konkursa organizatori plāno un rūpējas par to, lai dalībnieki piedalītos brīnišķīgos zināšanu un tehnoloģiju svētkos.

Konkursa pirmajā dienā skolēni pulcēsies sadraudzības un iepazīšanās vakarā Livonijas ordeņa pilī, kur senatnīgais sajauksies ar mūsdienīgo, pils mūri mirdzēs neparastos toņos un veidosies jaunas draudzības.

  • Konkursa otrā diena tiks atvēlēta uzdevumu izpildei, savukārt vakarā skolēnus izklaidēs Neona ballīte, kurā uzstāsies jaunie mūziķi, darbosies dažādas aktivitāšu stacijas.
  • Konkursa trešā diena tiks veltīta Ventspils pilsētas, uzņēmumu, mācību iestāžu iepazīšanai, piedāvājot skolēniem doties dažādās ekskursijās. Ventspils Augstskola iepazīstinās konkursa vecākos dalībniekus ar mūsdienīgu mācību vidi un studiju iespējām.

Ventspils Digitālais centrs, Ventspils pilsēta un partneri aicina 1.-12. klašu skolēnus nenobīties un līdz 11. oktobrim reģistrēties, un izpildīt neklātienes uzdevums starptautiskajā konkursā “Ventspils IT challenge 2019”. Konkursa ietvaros skolēni demonstrēs savas spējas radošā tehnoloģiju lietošanā dažādās datorprogrammās.

Šogad konkurss ir kļuvis vēl interesantāks un izaicinošāks – katrai vecuma grupai ir izvēlēta sava tehnoloģiju tēma:

  • A vecuma grupa strādā ar animāciju vai spēļu izveidi par svarīgu tēmu “Drošība internetā”. Kā sevi pasargāt, no kā izvairīties, kā rīkoties problēmsituācijās – tie ir jautājumi, uz kuriem jāatrod atbildes.
  • B vecuma grupas skolēni domā par to, kāds digitāls mācību materiāls palīdzētu apgūt kvadrāta laukuma un perimetra aprēķināšanu vienaudžiem.
  • C vecuma grupas skolēni iepazīst to, kā tiek veidotas aplikācijas. Skolēni būvē aplikācijas prototipu un veido tās vizuālo dizainu, šajā procesā iepazīstot izaicinājumus, ar kuriem saskaras jaunu lietotņu radītāji.
  • Konkursa vecākos dalībniekus D vecuma grupā izaicina uzdevums radīt datorspēli. Uzstādījums ir radīt spēli, kura varētu kavēt laiku maziem un lieliem pacientiem slimnīcu uzgaidāmajās telpās.

Konkursa uzdevumi top sadarbībā ar IT izglītības fondu start(it), Accenture Latvija un Latvijas spēļu izstrādātāju asociāciju. Konkursa uzdevumus, pieteikšanās anketu un papildus informāciju ir iespējams atrast www.ventspilsitc.com. Sekot jaunumiem sociālajos tīklos iespējams Facebook lapā facebook.com/ventspilsitc un Instagram @ventspilsitc.

Konkursa veiksmīgai norisei ir izveidots plašs sadarbības partneru un draugu tīkls: Ventspils Augstskola, Ventspils pilsētas Izglītības pārvalde, Ventspils Jaunrades nams, Network of innovative informal education for youth (INPUT), Information Technology Foundation for Education (HITSA), izglītības organizācija MTÜ Nuti-Võlur. Konkursu atbalsta LIKTA, Skola 2030, Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra, Iespējamā misija, eTwinning.