Piesakies noslēdzošajai “Digitālā maratona” kārtai “Spēļu mēnesis” | Ventspils Digitālais Centrs

Jaunumi

Piesakies noslēdzošajai “Digitālā maratona” kārtai “Spēļu mēnesis”

Ventspils Digitālais centrs janvārī izsludināja konkursu “Digitālais maratons”, kas nu jau sasniedzis finiša taisni, aicinot  līdz 4. maijam reģistrēties noslēdzošajai konkursa kārtai “Spēļu mēnesis”, kas norisināsies maijā. Piedalīties konkursā aicināti esošie dalībnieki, kas godam startējuši visās kārtās, kā arī tie, kas iepriekš šaubījušies un atlikuši dalību. Konkurss ir lieliska iespēja gūt jaunas zināšanas, attīstīt digitālās prasmes un radošumu, pilnvērtīgi pavadot brīvo laiku gan individuāli, gan kopā ar ģimeni.

Ceturtā “Digitālā maratona” kārta būs veltīta spēlēm. Lai gan varētu likties, ka datorspēles ir paredzētas vienīgi izklaidei, aizvien populārāka kļūst spēļu izmantošana mācību procesā, kā arī dažādiem citiem izglītojošiem un informatīviem nolūkiem, jo tas ir veids, kā iesaistošā un aizraujošā veidā nodot nepieciešamo informāciju, vienlaicīgi attīstot loģisko domāšanu.

“Spēļu mēneša” dalībniekiem būs jāizveido spēle, kurā iekļauti 5 elementi par Ventspili un Ventspils novadu:  par dzīvajām būtnēm, kas te sastopamas, par skulptūrām, simboliem, vietām, kur patīkami atpūsties, par notikumiem, kuri īpaši palikuši Tavā un ģimenes atmiņā u.tml. Uzdevums sastāvēs no 3 daļām:

  • Izveidot spēles plānu, norādot:
    • kāds ir spēles mērķis;
    • kādi ir spēles galvenie elementi? Paskaidrot spēles elementu saistību ar Ventspili un/ vai Ventspils novadu;
    • kādi ir spēlē esošie izaicinājumi;
    • kāds ir šīs spēles tips: stratēģijas spēle, piedzīvojumu spēle, lomu spēle, simulācijas spēle, āra vides spēle, atjautības spēle, video spēle, galda spēle u.c.;
    • kurai mērķauditorijai spēle ir domāta.
  • Uzrakstīt spēles noteikumus.
  • Izveidot savu spēli:
    • pamatojoties uz spēles plānu, izveidot spēli, kura sniedz iespēju uzzināt jaunu informāciju par Ventspili un tās apkārtni! Spēlei jābūt digitālā formātā.
    • dalībniekiem pieejams saraksts ar vietnēm un pamācībām spēļu izveidošanai.

Ceturtās kārtas pirmajā konkursa dienā, 5. maijā, plkst. 18:00 tiks organizēta tiešsaistes tikšanās visiem dalībniekiem, kuras laikā būs iespēja iepazīties ar konkrētās kārtas uzdevumiem un pārbaudīt savas zināšanas mēneša tēmai veltītā Kahoot testā - tajā iegūtie punkti būs daļa no kopējā rezultāta.

Dalībnieki pieteikties konkursam aicināti elektroniski: www.adre.se/digitalaismaratons. Konkursa nolikums pieejams šeit.

Visiem dalībniekiem pēc reģistrācijas tiks izsūtīti pieejas dati vietnei moodle.digitalaiscentrs.lv, kurā tiks publicēti uzdevumi. Arī veiktie uzdevumi būs jāiesniedz vietnē moodle.digitalaiscentrs.lv līdz 26. maijam. Mēneša noslēgumā, katras kategorijas uzvarētājs saņems balvu 50 EUR vērtībā, savukārt konkursa  kopvērtējuma uzvarētājs, katrā no kategorijām saņems naudas balvu 100 EUR vērtībā.