Current Size: 100%
Jaunumi
Ventspils Digitālais centrs aicina pieteikties INFORMĀCIJAS SISTĒMU UZTURĒTĀJA vakancei
Mūsu dzīve vairs nav iedomājama bez tehnoloģijām un interneta pieslēguma. Ir dienas, kad viss darbojas bez aizķeršanās, bet ir arī brīži, kad ir nepieciešama speciālista palīdzība. Ventspils pašvaldības darbiniekiem, skolām un bibliotekāriem visā Latvijā šādos gadījumos palīdzīgu roku vienmēr gatava sniegt Ventspils Digitālā centra Datortehnoloģiju lietotāju atbalsta dienesta pozitīvā un izpalīdzīgā komanda, kas ir jauna kolēģa, informācijas sistēmu uzturētāja (-as), meklējumos.
Pienākumi:
- bojājumu pieteikumu, izmaiņu pieteikumu pieņemšana, kā arī konsultāciju sniegšana par pieejamiem pakalpojumiem un to lietošanu tiešsaistē, pa tālruni, e-pastā un klātienē;
- bojājumu attālināta diagnostika un novēršana;
- izmaiņu pieteikumu apstrāde, izmaiņu ieviešana (piemēram, lietotāju konta pievienošana Active Directory, u.tml.);
- darbstaciju un biroja tehnikas apkalpošana;
- atsevišķu sistēmu administratora pienākumu veikšana.
Prasības:
- vismaz 2. profesionālā līmeņa vai bakalaura augstākā izglītība datorzinātnēs (var būt vecāko kursu students (-e));
- labas latviešu un angļu valodas zināšanas (tajā skaitā informācijas tehnoloģiju jomā);
- datortīkla darbības pārzināšana pamatlīmenī;
- labas komunikācijas prasmes un analītisku domāšanu;
- augsta atbildības sajūta un spēja strādāt komandā;
- vēlme un spējas papildināt zināšanas, iemaņas un pieredzi, apgūstot jaunākās informācijas tehnoloģijas;
- autovadītāja apliecība (B kategorija).
Mēs piedāvājam:
- iespēju strādāt augsti profesionālā komandā un labus darba apstākļus;
- profesionālu apmācību un izaugsmes iespējas;
- veselības apdrošināšanu;
- bruto alga 1280 EUR;
- sociālās garantijas.
CV un motivācijas vēstuli līdz 2023. gada 28. maijam iesniegt Ventspils Digitālajā centrā, Akmeņu ielā 3, Ventspilī vai sūtīt elektroniski: personals.vdc@ventspils.lv, uzziņas pa tālruni 63607607. Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri būs izturējuši 1. atlases kārtu – CV konkursu.