Current Size: 100%
Mācies
  | Pirmdiena | Otrdiena | Trešdiena | Ceturdiena | Piektdiena |
---|---|---|---|---|---|
13:50 - 14:30 | |||||
14:45 - 16:15 | |||||
16:30 - 18:00 | |||||
18:15 - 19:45 |
  | Pirmdiena | Otrdiena | Trešdiena | Ceturdiena | Piektdiena |
---|---|---|---|---|---|
13:50 - 14:30 |
MUSTEM skola 1. B grupaArnita Damberga |
||||
14:45 - 16:15 |
MPrāta spēļu skola 2. - 4. klaseiPaula Anškena LFoto un video skola 2. - 4. klaseĢirts Edvarts Stepiņš ESTEM skola 1. A grupaArnita Vaitkus PProgrammēšanas skola 1.B grupa PĀRVENTA!Baiba Hansone |
MReklāmdrukas skola 1.A grupaSanta Līce LYoutube skola 1. grupaĢirts Edvarts Stepiņš EMinecraft skola 1.A grupaElīna Skore PSTEM skola 1. C grupa PĀRVENTĀ!Arnita Damberga |
MReklāmdrukas skola 1.B grupaMāra Jaunzeme, Margarita Zvejniece LDigitālās mākslas skola 1. A grupaMāra Kalneja EDatorzinību pamatu skola 2. - 4. klaseiArnita Damberga PMinecraft skola 1. D grupa PĀRVENTA!Baiba Hansone |
MAlgoritmu skola (1.A grupa)Ilze Bukela LRobotikas skola 1.B grupaKitija Kuduma EDigitālā angļu valodas skola 2. klasei (2. grupa) Varvara Sproģe |
LAlgoritmu skola (1.B grupa)Ilona Laure-Rudīte EProgrammēšanas skola 1.A grupaIlze Bukela |
16:30 - 18:00 |
MRobotikas skola 1.A grupaInguss Blaudums L3 dimensiju (3D) datorgrafikas skola (1. grupa)Ģirts Edvarts Stepiņš ESTEM skola 2. A grupaArnita Damberga PReklāmdrukas skola 2.C grupa PĀRVENTA!Santa Līze |
MReklāmdrukas skola 2. A grupaSanta Līce LYoutube skola 2. grupaĢirts Edvarts Stepiņš EElektronikas skola 6. - 9. klaseInguss Blaudums PSTEM skola 2. C grupa PĀRVENTĀ!Ilze Bukela |
MReklāmdrukas skola 2.B grupa Margarita Zvejniece, Māra Jaunzeme LDatorgrafikas un datoranimācijas skola 5. - 8. klaseDace Kamela EDigitālās mākslas skola 2. grupaMāra Kalneja PMinecraft skola 2.B grupa PĀRVENTA!Baiba Hansone MUSkola tehnoloģiju lietpratējiem 5. - 8. klaseiEdgars Šifers |
MProgrammēšanas skola 2. grupaIlze Bukela LSTEM skola 2. B grupaKitija Kuduma EDronu skola 4. - 6. klasei Elvijs Īvāns MUMinecraft skola 1. C grupaArnita Damberga |
MReklāmdrukas skola 3. grupaMargarita Zvejniece, Māra Jaunzeme LMinecraft skola 2. A grupaIlze Bukela |
18:15 - 19:45 |
MProgrammēšanas projektu skola 10. - 12. klaseEdgars Garšneks L3 dimensiju (3D) datorgrafikas skola (2. grupa)Ģirts Edvarts Stepiņš |
MJAVA programmēšanas skola 7. - 9. klaseGita Stičinska LYoutube skola 3. grupaĢirts Edvarts Stepiņš EDigitālās kartogrāfijas skolaElīna Skore |
MJAVA programmēšanas skola 9. - 12. klaseiEdgars Garšneks LMājas lapu un mobilo aplikāciju dizainsDace Kamela EInženierijas skola 5. - 7. klaseMāra Kalneja MUDatorsistēmu administrēšanas skola 9. - 12. klaseEdgars Šifers |
MMājas lapu programmēšanas skola 9. - 12. klaseVeronika Garšneka, Edgars Garšneks LInženierijas skola 8. - 12. klaseKitija Kuduma EDronu skola 7. - 12. klaseiElvijs Īvāns |

- 3D modelēšana programmā TinkerCad
- Digitālā skulptēšana programmā Blender
- Spēļu veidošana Roblox vidē
- Reālu un fantāzijas objektu veidošana - arhitektūra un dizains
- Spēļu vides un spēļu izveide programmā Unity
- Vienkārša un padziļinātā modelēšana programmā Blender
- Vienkārša un sarežģītāka līmeņa 3D modelēšana programmā SketchUp
- Specefekti un animācija programmā Blender
JAUNUMS!
- Spēļu modēšana (Skyrim un citas spēles)
- Virtuālā realitāte programmā Unity
- Fotogrammetrija (3D modeļu veidošana ar telefona attēliem)
- Patstāvīgie darbi un izstādes
- Arhitektūra un spēļu izveide

- 3D modelēšana programmā TinkerCad
- Digitālā skulptēšana programmā Blender
- Spēļu veidošana Roblox vidē
- Reālu un fantāzijas objektu veidošana - arhitektūra un dizains
- Spēļu vides un spēļu izveide programmā Unity
- Vienkārša un padziļinātā modelēšana programmā Blender
- Vienkārša un sarežģītāka līmeņa 3D modelēšana programmā SketchUp
- Specefekti un animācija programmā Blender
JAUNUMS!
- Spēļu modēšana (Skyrim un citas spēles)
- Virtuālā realitāte programmā Unity
- Fotogrammetrija (3D modeļu veidošana ar telefona attēliem)
- Patstāvīgie darbi un izstādes
- Arhitektūra un spēļu izveide

- 3D modelēšana programmā TinkerCad
- Digitālā skulptēšana programmā Blender
- Spēļu veidošana Roblox vidē
- Reālu un fantāzijas objektu veidošana - arhitektūra un dizains
- Spēļu vides un spēļu izveide programmā Unity
- Vienkārša un padziļinātā modelēšana programmā Blender
- Vienkārša un sarežģītāka līmeņa 3D modelēšana programmā SketchUp
- Specefekti un animācija programmā Blender
JAUNUMS!
- Spēļu modēšana (Skyrim un citas spēles)
- Virtuālā realitāte programmā Unity
- Fotogrammetrija (3D modeļu veidošana ar telefona attēliem)
- Patstāvīgie darbi un izstādes
- Arhitektūra un spēļu izveide.

-
Darbs ar programmu Adobe Illustrator:
- grafisku zīmējumu veidošana
- 3D grafiska zīmējuma veidošana
- sava logotipa veidošana
- dažādu reklāmas materiālu veidošana
- dažādu dizaina darbu veidošana
- plakāta dizaina veidošana
-
Darbs ar programmu Adobe Photoshop:
- digitālo fotoattēlu veidošana un apstrāde
- fantasy attēlu veidošana
- fotogrāfiju pēcapstrāde, fotomontāža
- animēta attēlu izveide (GIF)
- neliela reklāmas video izveide (MP4)
JAUNUMS!
- Karikatūru veidošana
- Komiksu zīmēšana
- Animācijas papildināšana ar skaņu

- Izpratne par datorsistēmu vai datortīklu administratora amata specifiku un nozīmīgākajām pamatprasmēm
- Stacionāro un portatīvo datoru izjaukšana, apkope, salikšana
- Datortīklu tehnoloģijas un to darbības princips
- Datortīkla iekārtu konfigurēšana
- Datortīkla bojājumu atrašana un novēršana
- Darbs ar virtuālajiem datoriem
- Microsoft Windows instalēšana un konfigurēšana
- Microsoft Windows Server un tā servisu uzstādīšana un konfigurēšana
- Linux (Debian) un tā servisu uzstādīšana un konfigurēšana.
- Bezvadu datortīkli
- Videonovērošanas sistēmas
JAUNUMS!
- IP telefonija

- Pamatprasmes darbā ar datoru
- Komunikācija un drošība internetā
- Interneta izmantošana
- Loģikas un prāta attīstīšana
- Rakstītprames apguve
- Microsoft Office programmu Microsoft Word, Microsoft Powerpoint apguve
- Infografiku izveide
- Mājas lapu izveide bez programmēšanas
- 3 dimensiju (3D) prototipēšana, darbs ar 3D pildspalvu un 3D printeri
- Apsveikumu kartīšu un plakātu veidošana
- Planšetdatora izmantošana
- Attēlu un video filmu izveide un apstrāde
- QR koda izveide un pielietojums
- Programmēšanas un robotikas pamati datorspēļu, interaktīvu prezentāciju un testu izveide
- Darbošanās ar programmējamām ierīcēm un robotiem
JAUNUMS!
- Tēmas sasaiste ar dažādu mācību priekšmetu apguvi, izmantojot daudzveidīgas tehnoloģijas

- Tālizpētes veikšana, izmantojot internetā pieejamos resursus
- Kartogrāfisko materiālu veidošana dažādās brīvpieejas programmatūrās
- Topogrāfisko apzīmējumu atbilstoša lietošana un kartes leģendas veidošana
- Mentālo karšu veidošana
- 3D reljefa modeļu veidošana
- Darbs gan individuāli, gan darba grupās
- Praktiskas nodarbības laukā – ievācot telpisku informāciju
- Kartogrāfisko mākslas darbu veidošana
- Orientēšanās karšu veidošana
- Sporta maršrutu plānošana pilsētās, veidojot konkrētu objektu kontūras
- Ieskats ģeodēzijā un tās pamatprincipos

- Iespēja apgūt pamata un padziļinātās prasmes digitālajā mākslā
- Iepazīšanās ar vizuālās mākslas pamatjēdzieniem, izteiksmes līdzekļiem un to īpašībām mākslas darbos
- Dažādu digitālās mākslas veidu, žanru, tehniku, piemēram, pikseļu, grafiti mākslas, kolāžas, portretu, ģeometrisku elementu u.c. kompozīciju izveide
- Darbs ar lietojumprogrammām, piemēram, Paint., Paint.net, TuxPaint, Corel Painter Mobile, Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Photopea, TinkerCad, Canva u.c. tiešsaistes izstrādes vidēm, kā sketch.io postermywall.com, pixlr.com u.c.
- Darbs ar dažādām tehnoloģijām, piemēram, 3 dimensiju pildspalvām, termopresi
- Mākslas darbu izveide uz papīra, plēves un auduma
- Mākslas darbu digitalizēšana
- Kustīga mākslas darba izveide
- Paplašinātās realitātes projekta izveide, veidojot avatarus un zīmējot apkārtējo vidi
- Mākslas blogu izveide
- Dizaina izveide un spēles izstrāde
- Komiksu zīmēšana
JAUNUMS!
- Radoši tehnoloģiskie eksperimenti un praktiska darbošanās ar krāsām
- Personalizētu mākslas darbu izveide uz dažādām virsmām
- Mākslas video izveide
- Virtuālā izstāde
- Mākslas darbu grāmatas izveide

- Iespēja apgūt pamata un padziļinātās prasmes digitālajā mākslā
- Iepazīšanās ar vizuālās mākslas pamatjēdzieniem, izteiksmes līdzekļiem un to īpašībām mākslas darbos
- Dažādu digitālās mākslas veidu, žanru, tehniku, piemēram, pikseļu, grafiti mākslas, kolāžas, portretu, ģeometrisku elementu u.c. kompozīciju izveide
- Darbs ar lietojumprogrammām, piemēram, Paint., Paint.net, TuxPaint, Corel Painter Mobile, Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Photopea, TinkerCad, Canva u.c. tiešsaistes izstrādes vidēm, kā sketch.io postermywall.com, pixlr.com u.c.
- Darbs ar dažādām tehnoloģijām, piemēram, 3 dimensiju pildspalvām, termopresi
- Mākslas darbu izveide uz papīra, plēves un auduma
- Mākslas darbu digitalizēšana
- Kustīga mākslas darba izveide
- Paplašinātās realitātes projekta izveide, veidojot avatarus un zīmējot apkārtējo vidi
- Mākslas blogu izveide
- Dizaina izveide un spēles izstrāde
- Komiksu zīmēšana
JAUNUMS!
- Radoši tehnoloģiskie eksperimenti un praktiska darbošanās ar krāsām
- Personalizētu mākslas darbu izveide uz dažādām virsmām
- Mākslas video izveide
- Virtuālā izstāde
- Mākslas darbu grāmatas izveide

- Iespēja apgūt pamata un padziļinātās prasmes digitālajā mākslā
- Iepazīšanās ar vizuālās mākslas pamatjēdzieniem, izteiksmes līdzekļiem un to īpašībām mākslas darbos
- Dažādu digitālās mākslas veidu, žanru, tehniku, piemēram, pikseļu, grafiti mākslas, kolāžas, portretu, ģeometrisku elementu u.c. kompozīciju izveide
- Darbs ar lietojumprogrammām, piemēram, Paint., Paint.net, TuxPaint, Corel Painter Mobile, Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Photopea, TinkerCad, Canva u.c. tiešsaistes izstrādes vidēm, kā sketch.io postermywall.com, pixlr.com u.c.
- Darbs ar dažādām tehnoloģijām, piemēram, 3 dimensiju pildspalvām, termopresi
- Mākslas darbu izveide uz papīra, plēves un auduma
- Mākslas darbu digitalizēšana
- Kustīga mākslas darba izveide
- Paplašinātās realitātes projekta izveide, veidojot avatarus un zīmējot apkārtējo vidi
- Mākslas blogu izveide
- Dizaina izveide un spēles izstrāde
- Komiksu zīmēšana
JAUNUMS!
- Radoši tehnoloģiskie eksperimenti un praktiska darbošanās ar krāsām
- Personalizētu mākslas darbu izveide uz dažādām virsmām
- Mākslas video izveide
- Virtuālā izstāde
- Mākslas darbu grāmatas izveide

- Pamatzināšanas par dronu: pamata funkcijas, pielietojumi, populārākie dronu veidi; drona detaļu padziļināta patstāvīga izpēte
- Iepazīšanās ar dronu lidošanas likumdošanu
- Sacīkšu dronu veidošana, konfigurēšana un trases konstruēšana
- Video un foto dronu pamati un praktiski lidojumi ar video un foto droniem: DJI Phantom un Airdog
- Sporta droni: pamatzināšanas; konfigurēšana, konfigurācijas izklāsts un skaidrojums (Betaflight); aksesuāru uzturēšanas nosacījumi (bateriju lādēšana u.c.)
- Simulācijas- lidošana ar dronu un darbošanās ar FPV Fat Shark brillēm, briļļu konfigurēšana
- Praktiski lidojumi ar nano droniem
- Universālās dronu pults konfigurēšana
- Sadarbības aktivitātes ar sporta dronu biedrību “RC Ventspils”
JAUNUMS!
- Drona TinyWhoop veidošana un lidošana ar to
- Arduino “drona” programmēšana
- Izpratne par atvērto dronu
- Sporta dronu un mini dronu trases veidošana
- Patstāvīga drona programmēšana, sagatavošana lidošanai
- Praktiski lidojumi ar pašu konfigurētiem un veidotiem droniem

- Pamatzināšanas par dronu: pamata funkcijas, pielietojumi, populārākie dronu veidi; drona detaļu padziļināta patstāvīga izpēte
- Iepazīšanās ar dronu lidošanas likumdošanu
- Sacīkšu dronu veidošana, konfigurēšana un trases konstruēšana
- Video un foto dronu pamati un praktiski lidojumi ar video un foto droniem: DJI Phantom un Airdog
- Sporta droni: pamatzināšanas; konfigurēšana, konfigurācijas izklāsts un skaidrojums (Betaflight); aksesuāru uzturēšanas nosacījumi (bateriju lādēšana u.c.)
- Simulācijas- lidošana ar dronu un darbošanās ar FPV Fat Shark brillēm, briļļu konfigurēšana
- Praktiski lidojumi ar nano droniem
- Universālās dronu pults konfigurēšana
- Sadarbības aktivitātes ar sporta dronu biedrību “RC Ventspils”
JAUNUMS!
- Drona TinyWhoop veidošana un lidošana ar to
- Arduino “drona” programmēšana
- Izpratne par atvērto dronu
- Sporta dronu un mini dronu trases veidošana
- Patstāvīga drona programmēšana, sagatavošana lidošanai
- Praktiski lidojumi ar pašu konfigurētiem un veidotiem droniem

- Izpratne par elektrību un prasme droši ar to rīkoties
- Drošības noteikumi un elektrisko ķēžu uzbūves pamati
- Prasme zīmēt un nolasīt elektriskās ķēdes
- Praktiska darbošanās, izveidojot ierīces no sākuma līdz beigām: elektriskās ķēdes zīmēšana, 3D drukas modeļa korpusa izveide, komponenšu lodēšana un savienošana
- Praktiski lodēšanas darbi
- Dažādu atbilstošu mērierīču praktiska izmantošana
JAUNUMS!
- Sadzīves elektropreču izjaukšana un izpēte
- Elektropreču ražošanas procesa iepazīšana
- Arduino programmēšanas pamatu apguve

- Dažādas sarežģītības konstrukciju un inženierijas prototipu izstrāde
- Testēšanas iekārtu izstrāde
- Konstrukcijas izturības testēšana
- Atkļūdošanas procesu izpilde kā konstrukcijās, tā programmēšanas kodā
- Materiālu izturība un to ietekme uz inženiertehnisko risinājumu
- Elektronikas elementi inženiertehniskajos risinājumos
- Viedās mājas prototipu izstrāde
- Inženiertehnisko risinājumu izstrāde 3D vidē
- Iespējas demonstrēt prasmes un zināšanas robotikas un citās IKT sacensībās
- Faktu ieguve atbilstoši inženierzinātņu attīstības tendencēm
- Statosfēras zondes izstrāde
- Darbošanās ar daudzveidīgiem robotiem, t., t.sk., Edison, SumoBoy, Tetrix Prime, Lego EV3, Lego Spike Prime u.c.
- Darbs ar Aduino programmējamo kontrolieri
- Dažu programmēšanas valodu pamatu apguve
- Elektronikas pamatu apguve
JAUNUMS!
Jauns starpdisciplinārs pulciņš, kurā apvienoti robotikas, elektronikas, programmēšanas un dizaina un elementi!

- Dažādas sarežģītības konstrukciju un inženierijas prototipu izstrāde
- Testēšanas iekārtu izstrāde
- Konstrukcijas izturības testēšana
- Atkļūdošanas procesu izpilde kā konstrukcijās, tā programmēšanas kodā
- Materiālu izturība un to ietekme uz inženiertehnisko risinājumu
- Elektronikas elementi inženiertehniskajos risinājumos
- Viedās mājas prototipu izstrāde
- Inženiertehnisko risinājumu izstrāde 3D vidē
- Iespējas demonstrēt prasmes un zināšanas robotikas un citās IKT sacensībās
- Faktu ieguve atbilstoši inženierzinātņu attīstības tendencēm
- Statosfēras zondes izstrāde
- Darbošanās ar daudzveidīgiem robotiem, t., t.sk., Edison, SumoBoy, Tetrix Prime, Lego EV3, Lego Spike Prime u.c.
- Darbs ar Aduino programmējamo kontrolieri
- Dažu programmēšanas valodu pamatu apguve
- Elektronikas pamatu apguve
JAUNUMS!
Jauns starpdisciplinārs pulciņš, kurā apvienoti robotikas, elektronikas, programmēšanas un dizaina un elementi!

- Java programmēšanas pamati
- Objektorientētās programmēšanas pamati
- Vienkāršu lietotņu/spēļu veidošana
- Grafisko lietotņu/spēļu veidošana
- Darbs ar failiem
- Dažādu interesantu spēļu/ projektu izstrāde
- Testēšanas pamati
- Java tīklošanas pamati
- Mobilo aplikāciju izveide
JAUNUMS!
- Minecraft modifikāciju veidošana
- Mājas lapu programmēšanas pamati

- Java programmēšanas pamati
- Objektorientētās programmēšanas pamati
- Vienkāršu lietotņu/spēļu veidošana
- Grafisko lietotņu/spēļu veidošana
- Darbs ar failiem
- Dažādu interesantu spēļu/ projektu izstrāde
- Testēšanas pamati
- Java tīklošanas pamati
- Mobilo aplikāciju izveide
JAUNUMS!
- Minecraft modifikāciju veidošana
- Mājas lapu programmēšanas pamati

- Statisku mājas lapu izveide, izmantojot programmēšanas valodu HTML
- Mājas lapu noformējums, izmantojot CSS
- Programmēšana JavaScript valodā
- JavaScript izmantošana dinamisku mājas lapu izveidošanai
- WEB-servera programmēšana, izmantojot Node.js
- Darbs ar datubāzi, izmantojot SQL vaicājumus
- Datubāzes pieslēgšana pie Node.js servera
- Angular bibliotēkas pamatzināšanas
- Mājas lapas aplikācijas izveide, izmantojot Angular
- Darbs ar Bootstrap stiliem
- Darbs ar CSS animācijām
JAUNUMS!
- Mājas lapas pielāgošana mobilajām ierīcēm

- Atvērtās pasaules tipa spēles Minecraft: Education Edition izmantojums radošuma un sadarbības attīstīšanai, problēmsituāciju risinājumam
- Akcents nevis uz Minecraft spēlēšanu, bet motivētu un daudzveidīgu mācību procesu interaktīvā vidē
- IT prasmju un Minecraft piedāvāto iespēju sasaiste ar dažādu jomu, proti, dabaszinātņu, matemātikas, sociālo zinību, kā arī mākslas, mācību priekšmetiem
- Oriģinālu interaktīvu un dažādas sarežģītības pakāpes pasauļu izveide
- Tehniskās un radošās domāšanas attīstība
- 3D modelēšanas prasmju pilnveide, sasaistot Minecraft ar citām modelēšanas un spēļu izveides programmām, piemēram, TinkerCAD u.c.
- Programmēšanas pamatu apguve, izmantojot Minecraft code spraudni
- Savas datorspēles izveide (noteikumu, stratēģijas un apraksta veidošana)
- Darbs grupās, pāros un individuāli
- Sadarbības un problēmu risināšanas, prezentēšanas, analizēšanas u.c. prasmju pilnveide
JAUNUMS!
- Piedalīšanās Minecraft: Education monthly build chalenge (ikmēneša būvēšanas izaicinājumi)
- Rasējumu veidošana, pētīšana un izmantošana Minecraft būvniecībā
- Video veidošana, izmantojot Minecraft vidi
- Pamācības/ darba grāmatas izveide dažādu objektu izveidei
- Minecraft: Education Edition izmantojums uzņēmējdarbības projekta izstrādei
- Savas datorspēles izveide

- Atvērtās pasaules tipa spēles Minecraft: Education Edition izmantojums radošuma un sadarbības attīstīšanai, problēmsituāciju risinājumam
- Akcents nevis uz Minecraft spēlēšanu, bet motivētu un daudzveidīgu mācību procesu interaktīvā vidē
- IT prasmju un Minecraft piedāvāto iespēju sasaiste ar dažādu jomu, proti, dabaszinātņu, matemātikas, sociālo zinību, kā arī mākslas, mācību priekšmetiem
- Oriģinālu interaktīvu un dažādas sarežģītības pakāpes pasauļu izveide
- Tehniskās un radošās domāšanas attīstība
- 3D modelēšanas prasmju pilnveide, sasaistot Minecraft ar citām modelēšanas un spēļu izveides programmām, piemēram, TinkerCAD u.c.
- Programmēšanas pamatu apguve, izmantojot Minecraft code spraudni
- Savas datorspēles izveide (noteikumu, stratēģijas un apraksta veidošana)
- Darbs grupās, pāros un individuāli
- Sadarbības un problēmu risināšanas, prezentēšanas, analizēšanas u.c. prasmju pilnveide
JAUNUMS!
- Piedalīšanās Minecraft: Education monthly build chalenge (ikmēneša būvēšanas izaicinājumi)
- Rasējumu veidošana, pētīšana un izmantošana Minecraft būvniecībā
- Video veidošana, izmantojot Minecraft vidi
- Pamācības/ darba grāmatas izveide dažādu objektu izveidei
- Minecraft: Education Edition izmantojums uzņēmējdarbības projekta izstrādei
- Savas datorspēles izveide.

- Atvērtās pasaules tipa spēles Minecraft: Education Edition izmantojums radošuma un sadarbības attīstīšanai, problēmsituāciju risinājumam
- Akcents nevis uz Minecraft spēlēšanu, bet motivētu un daudzveidīgu mācību procesu interaktīvā vidē
- IT prasmju un Minecraft piedāvāto iespēju sasaiste ar dažādu jomu, proti, dabaszinātņu, matemātikas, sociālo zinību, kā arī mākslas, mācību priekšmetiem
- Oriģinālu interaktīvu un dažādas sarežģītības pakāpes pasauļu izveide
- Tehniskās un radošās domāšanas attīstība
- 3D modelēšanas prasmju pilnveide, sasaistot Minecraft ar citām modelēšanas un spēļu izveides programmām, piemēram, TinkerCAD u.c.
- Programmēšanas pamatu apguve, izmantojot Minecraft code spraudni
- Savas datorspēles izveide (noteikumu, stratēģijas un apraksta veidošana)
- Darbs grupās, pāros un individuāli
- Sadarbības un problēmu risināšanas, prezentēšanas, analizēšanas u.c. prasmju pilnveide
JAUNUMS!
- Piedalīšanās Minecraft: Education monthly build chalenge (ikmēneša būvēšanas izaicinājumi)
- Rasējumu veidošana, pētīšana un izmantošana Minecraft būvniecībā
- Video veidošana, izmantojot Minecraft vidi
- Pamācības/ darba grāmatas izveide dažādu objektu izveidei
- Minecraft: Education Edition izmantojums uzņēmējdarbības projekta izstrādei
- Savas datorspēles izveide

- Atvērtās pasaules tipa spēles Minecraft: Education Edition izmantojums radošuma un sadarbības attīstīšanai, problēmsituāciju risinājumam
- Akcents nevis uz Minecraft spēlēšanu, bet motivētu un daudzveidīgu mācību procesu interaktīvā vidē
- IT prasmju un Minecraft piedāvāto iespēju sasaiste ar dažādu jomu, proti, dabaszinātņu, matemātikas, sociālo zinību, kā arī mākslas, mācību priekšmetiem
- Oriģinālu interaktīvu un dažādas sarežģītības pakāpes pasauļu izveide
- Tehniskās un radošās domāšanas attīstība
- 3D modelēšanas prasmju pilnveide, sasaistot Minecraft ar citām modelēšanas un spēļu izveides programmām, piemēram, TinkerCAD u.c.
- Programmēšanas pamatu apguve, izmantojot Minecraft code spraudni
- Savas datorspēles izveide (noteikumu, stratēģijas un apraksta veidošana)
- Darbs grupās, pāros un individuāli
- Sadarbības un problēmu risināšanas, prezentēšanas, analizēšanas u.c. prasmju pilnveide
JAUNUMS!
- Piedalīšanās Minecraft: Education monthly build chalenge (ikmēneša būvēšanas izaicinājumi)
- Rasējumu veidošana, pētīšana un izmantošana Minecraft būvniecībā
- Video veidošana, izmantojot Minecraft vidi
- Pamācības/ darba grāmatas izveide dažādu objektu izveidei
- Minecraft: Education Edition izmantojums uzņēmējdarbības projekta izstrādei
- Savas datorspēles izveide

- Atvērtās pasaules tipa spēles Minecraft: Education Edition izmantojums radošuma un sadarbības attīstīšanai, problēmsituāciju risinājumam
- Akcents nevis uz Minecraft spēlēšanu, bet motivētu un daudzveidīgu mācību procesu interaktīvā vidē
- IT prasmju un Minecraft piedāvāto iespēju sasaiste ar dažādu jomu, proti, dabaszinātņu, matemātikas, sociālo zinību, kā arī mākslas, mācību priekšmetiem
- Oriģinālu interaktīvu un dažādas sarežģītības pakāpes pasauļu izveide
- Tehniskās un radošās domāšanas attīstība
- 3D modelēšanas prasmju pilnveide, sasaistot Minecraft ar citām modelēšanas un spēļu izveides programmām, piemēram, TinkerCAD u.c.
- Programmēšanas pamatu apguve, izmantojot Minecraft code spraudni
- Savas datorspēles izveide (noteikumu, stratēģijas un apraksta veidošana)
- Darbs grupās, pāros un individuāli
- Sadarbības un problēmu risināšanas, prezentēšanas, analizēšanas u.c. prasmju pilnveide
JAUNUMS!
- Piedalīšanās Minecraft: Education monthly build chalenge (ikmēneša būvēšanas izaicinājumi)
- Rasējumu veidošana, pētīšana un izmantošana Minecraft būvniecībā
- Video veidošana, izmantojot Minecraft vidi
- Pamācības/ darba grāmatas izveide dažādu objektu izveidei
- Minecraft: Education Edition izmantojums uzņēmējdarbības projekta izstrādei
- Savas datorspēles izveide

- Atvērtās pasaules tipa spēles Minecraft: Education Edition izmantojums radošuma un sadarbības attīstīšanai, problēmsituāciju risinājumam
- Akcents nevis uz Minecraft spēlēšanu, bet motivētu un daudzveidīgu mācību procesu interaktīvā vidē
- IT prasmju un Minecraft piedāvāto iespēju sasaiste ar dažādu jomu, proti, dabaszinātņu, matemātikas, sociālo zinību, kā arī mākslas, mācību priekšmetiem
- Oriģinālu interaktīvu un dažādas sarežģītības pakāpes pasauļu izveide
- Tehniskās un radošās domāšanas attīstība
- 3D modelēšanas prasmju pilnveide, sasaistot Minecraft ar citām modelēšanas un spēļu izveides programmām, piemēram, TinkerCAD u.c.
- Programmēšanas pamatu apguve, izmantojot Minecraft code spraudni
- Savas datorspēles izveide (noteikumu, stratēģijas un apraksta veidošana)
- Darbs grupās, pāros un individuāli
- Sadarbības un problēmu risināšanas, prezentēšanas, analizēšanas u.c. prasmju pilnveide
JAUNUMS!
- Piedalīšanās Minecraft: Education monthly build chalenge (ikmēneša būvēšanas izaicinājumi)
- Rasējumu veidošana, pētīšana un izmantošana Minecraft būvniecībā
- Video veidošana, izmantojot Minecraft vidi
- Pamācības/ darba grāmatas izveide dažādu objektu izveidei
- Minecraft: Education Edition izmantojums uzņēmējdarbības projekta izstrādei
- Savas datorspēles izveide

- Atmiņu, koncentrācijas spēju, uzmanības noturības, reakcijas un loģiskās domāšanas attīstoši uzdevumi
- Dažādu spēļu grupu izpēte un spēļu apguve:
- loģiskās domāšanas spēles, piemēram, “Factory Balls”, krustvārdu mīklas un citi mīklu paveidi
- stratēģiskās domāšanas spēles, piemēram, “Sugar-sugar”, “Monserland”, “Find the key”
- likumsakarību spēles, piemēram, “Fuzz Bugs”, “Escape”
- atmiņas spēles, klasiskās attēlu spēles, “Chalky”
- sadarbības spēles, piemēram, “Water boy and Fire girl”, “Circlo”
- Klasisko galda spēļu iepazīšana un stratēģijas izprašana – dambrete, cirks, Katana, “Uno”, “Rommy”, “Domino” u.c.
- Āra vides spēļu iepazīšana – “Petanka”, “Spin Ladder”, “Kubb” u.c.
- Nodarbību uzdevumi tiek organizēti, izmantojot datorus, planšetes, robotus
JAUNUMS!
- Plašāka tēmu loka iepazīšana, izmantojot spēļu sniegtās iespējas, piemēram, ģeogrāfijā, saziņā, sabiedrības veselībā u.c.

- Java un mājas lapu programmēšanas pamatu atkārtojums
- Java un mājas lapu programmēšanas valodu padziļināts lietojums
- Mājas lapu serveru veidošana, izmantojot Java programmēšanas valodu
- REST komunikācija starp servera kodu un mājas lapu
- Darbs ar datubāzēm
- Daudzveidīgu interesantu projektu izstrāde
- Projektu testēšana
- Ieskats programmēšanas projekta izstrādes dzīves ciklā
JAUNUMS!
- Aplikāciju izvietošana mākonī

- Izpratne par algoritmiem, izmantojot tiešsaistes vietnes
- Darbs ar programmējamo ierīci Makey Makey
- Spēļu izveide pēc parauga
- Programmēšanas pamatu apguve, izmantojot vietnes blockly-games.appspot.com, Tynker, Kodable, u.c.
- Darbs ar programmu Kodu Game Lab (2. – 4. klašu grupā), savu spēļu programmēšana
- Programmu izveide 2 dimensiju (2D) programmēšanas vidē Scratch: animācijas filmu, zīmējumu, animētu testu, spēļu izveide; izpratne par masīva jēdzienu; programmu veidošana matemātisku testu, uzdevumu risināšanai
- Individuālo projektu programmēšana
- Darbs ar WeDo 2.0 robotiem sasaistē ar Scratch vidi
- Darbs ar programmējamiem robotiem Dash, gūstot priekšstatu par programmvadāmam ierīcēm
- Programmu izveide 2 dimensiju programmēšanas vidē Scratch (5. – 7.klašu grupā): animācijas filmu, zīmējumu, animētu testu, spēļu izveide; izpratne par masīva jēdzienu; programmu veidošana matemātisku testu, uzdevumu risināšanai
- Individuālo projektu programmēšana
- Iepazīšanās ar programmēšanas vidi Construct 2, kā arī tiešsaistes spēļu izveides vietnēm
JAUNUMS!
- Darbs ar programmējamiem robotiem LEGO Spike un Sphero Bolt
- Ieskats programmēšanā Minecraft: Education Edition vidē
- Programmēšanas pamatu apguve, izmantojot vietni codecombat.com
- LEGO WeDo 2.0 robotu programmēšana

- Izpratne par algoritmiem, izmantojot tiešsaistes vietnes
- Darbs ar programmējamo ierīci Makey Makey
- Spēļu izveide pēc parauga
- Programmēšanas pamatu apguve, izmantojot vietnes blockly-games.appspot.com, Tynker, Kodable, u.c.
- Darbs ar programmu Kodu Game Lab (2. – 4. klašu grupā), savu spēļu programmēšana
- Programmu izveide 2 dimensiju (2D) programmēšanas vidē Scratch: animācijas filmu, zīmējumu, animētu testu, spēļu izveide; izpratne par masīva jēdzienu; programmu veidošana matemātisku testu, uzdevumu risināšanai
- Individuālo projektu programmēšana
- Darbs ar WeDo 2.0 robotiem sasaistē ar Scratch vidi
- Darbs ar programmējamiem robotiem Dash, gūstot priekšstatu par programmvadāmam ierīcēm
- Programmu izveide 2 dimensiju programmēšanas vidē Scratch (5. – 7.klašu grupā): animācijas filmu, zīmējumu, animētu testu, spēļu izveide; izpratne par masīva jēdzienu; programmu veidošana matemātisku testu, uzdevumu risināšanai
- Individuālo projektu programmēšana
- Iepazīšanās ar programmēšanas vidi Construct 2, kā arī tiešsaistes spēļu izveides vietnēm
-
JAUNUMS!
- Darbs ar programmējamiem robotiem LEGO Spike un Sphero Bolt
- Ieskats programmēšanā Minecraft: Education Edition vidē
- Programmēšanas pamatu apguve, izmantojot vietni codecombat.com
- LEGO WeDo 2.0 robotu programmēšana

- Izpratne par algoritmiem, izmantojot tiešsaistes vietnes
- Darbs ar programmējamo ierīci Makey Makey
- Spēļu izveide pēc parauga
- Programmēšanas pamatu apguve, izmantojot vietnes blockly-games.appspot.com, Tynker, Kodable, u.c.
- Darbs ar programmu Kodu Game Lab (2. – 4. klašu grupā), savu spēļu programmēšana
- Programmu izveide 2 dimensiju (2D) programmēšanas vidē Scratch: animācijas filmu, zīmējumu, animētu testu, spēļu izveide; izpratne par masīva jēdzienu; programmu veidošana matemātisku testu, uzdevumu risināšanai
- Individuālo projektu programmēšana
- Darbs ar WeDo 2.0 robotiem sasaistē ar Scratch vidi
- Darbs ar programmējamiem robotiem Dash, gūstot priekšstatu par programmvadāmam ierīcēm
- Programmu izveide 2 dimensiju programmēšanas vidē Scratch (5. – 7.klašu grupā): animācijas filmu, zīmējumu, animētu testu, spēļu izveide; izpratne par masīva jēdzienu; programmu veidošana matemātisku testu, uzdevumu risināšanai
- Individuālo projektu programmēšana
- Iepazīšanās ar programmēšanas vidi Construct 2, kā arī tiešsaistes spēļu izveides vietnēm
JAUNUMS!
- Darbs ar programmējamiem robotiem LEGO Spike un Sphero Bolt
- Ieskats programmēšanā Minecraft: Education Edition vidē
- Programmēšanas pamatu apguve, izmantojot vietni codecombat.com
- LEGO WeDo 2.0 robotu programmēšana

- Profesionālo programmu Adobe Illustrator un Adobe Photoshop pamatu apguve;
- Darbs ar WACOM grafiskajām planšetēm
- Grafisko attēlu un dizaina maketu veidošana, izmantojot lietotnes, profesionālas un specifiskas iekārtu programmas
- Darbs ar daudzveidīgām tehnoloģijām: griezēju, termopresēm, specializētu printeri, polimēra pistoli u.c.
- Dizaina priekšmetu gatavošana, darbojoties ar papīru, līmplēvi, termoplēvi, fotopapīru u.c materiāliem
- Personalizētu plakātu, uzlīmju, afišu, piekariņu, magnētu, piespraužu u.c. 2 un 3 dimensiju dizaina priekšmetu izveide no ieceres līdz realizācijai
- Krūžu, puzļu un auduma apdruka
- Iesiešanas, ploterēšanas, laminēšanas, lielformāta drukas, maketēšanas procesu apguve
- Kompozīcijas un koloristikas pamatu apguve, grafisko attēlu un dizaina plānošana
- Sava vizuālā tēla veidošana un izkopšana
JAUNUMS!
- Uzdevumu sasaiste ar norisēm un aktualitātēm pilsētā

- Profesionālo programmu Adobe Illustrator un Adobe Photoshop pamatu apguve;
- Darbs ar WACOM grafiskajām planšetēm
- Grafisko attēlu un dizaina maketu veidošana, izmantojot lietotnes, profesionālas un specifiskas iekārtu programmas
- Darbs ar daudzveidīgām tehnoloģijām: griezēju, termopresēm, specializētu printeri, polimēra pistoli u.c.
- Dizaina priekšmetu gatavošana, darbojoties ar papīru, līmplēvi, termoplēvi, fotopapīru u.c materiāliem
- Personalizētu plakātu, uzlīmju, afišu, piekariņu, magnētu, piespraužu u.c. 2 un 3 dimensiju dizaina priekšmetu izveide no ieceres līdz realizācijai
- Krūžu, puzļu un auduma apdruka
- Iesiešanas, ploterēšanas, laminēšanas, lielformāta drukas, maketēšanas procesu apguve
- Kompozīcijas un koloristikas pamatu apguve, grafisko attēlu un dizaina plānošana
- Sava vizuālā tēla veidošana un izkopšana
JAUNUMS!
- Uzdevumu sasaiste ar norisēm un aktualitātēm pilsētā

- Profesionālo programmu Adobe Illustrator un Adobe Photoshop pamatu apguve;
- Darbs ar WACOM grafiskajām planšetēm
- Grafisko attēlu un dizaina maketu veidošana, izmantojot lietotnes, profesionālas un specifiskas iekārtu programmas
- Darbs ar daudzveidīgām tehnoloģijām: griezēju, termopresēm, specializētu printeri, polimēra pistoli u.c.
- Dizaina priekšmetu gatavošana, darbojoties ar papīru, līmplēvi, termoplēvi, fotopapīru u.c materiāliem
- Personalizētu plakātu, uzlīmju, afišu, piekariņu, magnētu, piespraužu u.c. 2 un 3 dimensiju dizaina priekšmetu izveide no ieceres līdz realizācijai
- Krūžu, puzļu un auduma apdruka
- Iesiešanas, ploterēšanas, laminēšanas, lielformāta drukas, maketēšanas procesu apguve
- Kompozīcijas un koloristikas pamatu apguve, grafisko attēlu un dizaina plānošana
- Sava vizuālā tēla veidošana un izkopšana
JAUNUMS!
- Uzdevumu sasaiste ar norisēm un aktualitātēm pilsētā

- Profesionālo programmu Adobe Illustrator un Adobe Photoshop pamatu apguve;
- Darbs ar WACOM grafiskajām planšetēm
- Grafisko attēlu un dizaina maketu veidošana, izmantojot lietotnes, profesionālas un specifiskas iekārtu programmas
- Darbs ar daudzveidīgām tehnoloģijām: griezēju, termopresēm, specializētu printeri, polimēra pistoli u.c.
- Dizaina priekšmetu gatavošana, darbojoties ar papīru, līmplēvi, termoplēvi, fotopapīru u.c materiāliem
- Personalizētu plakātu, uzlīmju, afišu, piekariņu, magnētu, piespraužu u.c. 2 un 3 dimensiju dizaina priekšmetu izveide no ieceres līdz realizācijai
- Krūžu, puzļu un auduma apdruka
- Iesiešanas, ploterēšanas, laminēšanas, lielformāta drukas, maketēšanas procesu apguve
- Kompozīcijas un koloristikas pamatu apguve, grafisko attēlu un dizaina plānošana
- Sava vizuālā tēla veidošana un izkopšana
JAUNUMS!
- Uzdevumu sasaiste ar norisēm un aktualitātēm pilsētā

- Profesionālo programmu Adobe Illustrator un Adobe Photoshop pamatu apguve;
- Darbs ar WACOM grafiskajām planšetēm
- Grafisko attēlu un dizaina maketu veidošana, izmantojot lietotnes, profesionālas un specifiskas iekārtu programmas
- Darbs ar daudzveidīgām tehnoloģijām: griezēju, termopresēm, specializētu printeri, polimēra pistoli u.c.
- Dizaina priekšmetu gatavošana, darbojoties ar papīru, līmplēvi, termoplēvi, fotopapīru u.c materiāliem
- Personalizētu plakātu, uzlīmju, afišu, piekariņu, magnētu, piespraužu u.c. 2 un 3 dimensiju dizaina priekšmetu izveide no ieceres līdz realizācijai
- Krūžu, puzļu un auduma apdruka
- Iesiešanas, ploterēšanas, laminēšanas, lielformāta drukas, maketēšanas procesu apguve
- Kompozīcijas un koloristikas pamatu apguve, grafisko attēlu un dizaina plānošana
- Sava vizuālā tēla veidošana un izkopšana
JAUNUMS!
- Uzdevumu sasaiste ar norisēm un aktualitātēm pilsētā

- Profesionālo programmu Adobe Illustrator un Adobe Photoshop pamatu apguve;
- Darbs ar WACOM grafiskajām planšetēm
- Grafisko attēlu un dizaina maketu veidošana, izmantojot lietotnes, profesionālas un specifiskas iekārtu programmas
- Darbs ar daudzveidīgām tehnoloģijām: griezēju, termopresēm, specializētu printeri, polimēra pistoli u.c.
- Dizaina priekšmetu gatavošana, darbojoties ar papīru, līmplēvi, termoplēvi, fotopapīru u.c materiāliem
- Personalizētu plakātu, uzlīmju, afišu, piekariņu, magnētu, piespraužu u.c. 2 un 3 dimensiju dizaina priekšmetu izveide no ieceres līdz realizācijai
- Krūžu, puzļu un auduma apdruka
- Iesiešanas, ploterēšanas, laminēšanas, lielformāta drukas, maketēšanas procesu apguve
- Kompozīcijas un koloristikas pamatu apguve, grafisko attēlu un dizaina plānošana
- Sava vizuālā tēla veidošana un izkopšana
JAUNUMS!
- Uzdevumu sasaiste ar norisēm un aktualitātēm pilsētā

Iesācējiem robotikā:
- Pirmo programmēšanas soļu apguve, darbojoties ar vizuālās programmēšanas aplikācijām
- Programmēšana gan izglītojošās vietnēs, gan programmējot robotus
- Robotu ar plašu funkcionalitāti- ātru, lēnu, skanošu, kā arī mirgojošu un runājošu- praktiska izveide
- Mehānikas pamatu apguve
- Loģisko ķēžu izveide
- Dažādu robotu trašu zīmēšana un būvēšana, kā arī pašu izdomātu robotu izveide
- Darbs ar robotiem Dash, LEGO WeDo 2.0 un Edison
Turpinātājiem robotikā:
- Paaugstinātas grūtības inženiertehnisko risinājumu izstrāde, izmantojot robotikas konstruktorus LEGO WeDo 2.0. un LEGO Mindstorms EV3
- Programmēšanas iespējas darbā ar ultraskaņas, krāsu, žiroskopa un skāriena sensoriem
- Programmvadāmo robotu Ozobot, Edison V2.0. un Dash izmantošanas iespējas
- Ūdensizturīga robota Sphero Bolt darbības principu apguve
- Inženiertehnisko risinājumu izstrāde ar praktisku izmantojamību, piemēram, iekārtas “Mikseris”, “Urbjmašīna”, “Automobiļu skaitīšanas iekārta stāvlaukumā” un “Printeris”
- Sauszemes, gaisa un ūdens transportlīdzekļu inženiertehnisko risinājumu izstrāde, piemēram, “Kuģis”, “Vilciens”, “Sniega tīrītājs” un “Drons”
- Inžertehnisko risinājumu izstrāde atbilstoši tematikai, piemēram, “Automatizētais Lieldienu olu krāsotājs”, “Helovīnu zirneklis” un “Ziemassvētku pārsteigums”
- Faktu ieguve atbilstoši robotikas attīstības tendencēm
- Robotikas sacensību disciplīnu noteikumu apguve un robotu konstruēšana atbilstoši prasībām, piemēram, “SUMO cīņas robots”, “Līnijsekotāja robots” un “Labirinta trases robots”
Iespējas demonstrēt prasmes un zināšanas robotikas un citās IKT sacensībās
JAUNUMS!
- Robota LEGO Spike apguve

Iesācējiem robotikā:
- Pirmo programmēšanas soļu apguve, darbojoties ar vizuālās programmēšanas aplikācijām
- Programmēšana gan izglītojošās vietnēs, gan programmējot robotus
- Robotu ar plašu funkcionalitāti- ātru, lēnu, skanošu, kā arī mirgojošu un runājošu- praktiska izveide
- Mehānikas pamatu apguve
- Loģisko ķēžu izveide
- Dažādu robotu trašu zīmēšana un būvēšana, kā arī pašu izdomātu robotu izveide
- Darbs ar robotiem Dash, LEGO WeDo 2.0 un Edison
Turpinātājiem robotikā:
- Paaugstinātas grūtības inženiertehnisko risinājumu izstrāde, izmantojot robotikas konstruktorus LEGO WeDo 2.0. un LEGO Mindstorms EV3
- Programmēšanas iespējas darbā ar ultraskaņas, krāsu, žiroskopa un skāriena sensoriem
- Programmvadāmo robotu Ozobot, Edison V2.0. un Dash izmantošanas iespējas
- Ūdensizturīga robota Sphero Bolt darbības principu apguve
- Inženiertehnisko risinājumu izstrāde ar praktisku izmantojamību, piemēram, iekārtas “Mikseris”, “Urbjmašīna”, “Automobiļu skaitīšanas iekārta stāvlaukumā” un “Printeris”
- Sauszemes, gaisa un ūdens transportlīdzekļu inženiertehnisko risinājumu izstrāde, piemēram, “Kuģis”, “Vilciens”, “Sniega tīrītājs” un “Drons”
- Inžertehnisko risinājumu izstrāde atbilstoši tematikai, piemēram, “Automatizētais Lieldienu olu krāsotājs”, “Helovīnu zirneklis” un “Ziemassvētku pārsteigums”
- Faktu ieguve atbilstoši robotikas attīstības tendencēm
- Robotikas sacensību disciplīnu noteikumu apguve un robotu konstruēšana atbilstoši prasībām, piemēram, “SUMO cīņas robots”, “Līnijsekotāja robots” un “Labirinta trases robots”
- Iespējas demonstrēt prasmes un zināšanas robotikas un citās IKT sacensībās
JAUNUMS!
- Robota LEGO Spike apguve

- Plašs priekšstats par daudzveidīgu informācijas un komunikāciju tehnoloģiju (IKT) klāstu, nodrošinot turpmāko iespēju izvēlēties skolēnam interesantāko tehnoloģiju virzienu
- Izpratne par operētājsistēmām
- Teorētiska un praktiska iepazīšanās ar datoru uzbūvi
- Zināšanas par datortīklu tehnoloģijām, internetu, drošību internetā
- Daudzveidīgu prezentāciju veidošanas prasmes
- Darbošanās, veidojot animācijas un spēles
- Dažādu Windows un Linux operētājsistēmu versiju instalēšana
- Izpratne par digitālā foto, video un audio pamatiem un izveidoto materiālu apstrādi.
- Ievadkurss dronu vadīšanā
- Programmēšanas pamati
- 3D modelēšana un objekta izdruka 3D printerī
- Mūzikas komponēšana datorā
JAUNUMS!
- Arduino programmēšana

- Izpratne par spēļu izstrādi un spēļu izstrādātāja profesiju
- Datorspēļu izveides pamati: plānošana, organizācija, izmantojamās programmas, komandas izveide, mārketings, prototipu veidošana u.c.
- 2 dimensiju (2D) spēles izveide programmā Unity: spēles stāsta, pasaules, vides, kā arī 2D tēlu izveide
- 2D grafika un animācijas
- 2D spēles tēlu izveide, fizikas pamati, mehāniku izveide, skaņas un specefektu pievienošana, spēles optimizēšana
- Programmēšanas pamati: skripti, mainīgie, komandas u.c.
- Pāreja no 2D uz 3D, darbojoties ar programmu Unity: ģeometrijas atšķirības, 3D veidošanas pamati, 3D reljefs un fizika, 3D animācijas
- 3D specefekti, skaņa 3D pasaulē
- Spēļu specefekti
- Ieskats virtuālajā realitātē (VR)
- Programmēšana bez koda jeb burbuļprogrammēšana ar Unity Bolt

- Izpratne par spēļu izstrādi un spēļu izstrādātāja profesiju
- Datorspēļu izveides pamati: plānošana, organizācija, izmantojamās programmas, komandas izveide, mārketings, prototipu veidošana u.c.
- 2 dimensiju (2D) spēles izveide programmā Unity: spēles stāsta, pasaules, vides, kā arī 2D tēlu izveide
- 2D grafika un animācijas
- 2D spēles tēlu izveide, fizikas pamati, mehāniku izveide, skaņas un specefektu pievienošana, spēles optimizēšana
- Programmēšanas pamati: skripti, mainīgie, komandas u.c.
- Pāreja no 2D uz 3D, darbojoties ar programmu Unity: ģeometrijas atšķirības, 3D veidošanas pamati, 3D reljefs un fizika, 3D animācijas
- 3D specefekti, skaņa 3D pasaulē
- Spēļu specefekti
- Ieskats virtuālajā realitātē (VR)
- Programmēšana bez koda jeb burbuļprogrammēšana ar Unity Bolt

- Nodrošināta STEM jomu mijiedarbība, lai tās viena otru efektīvi papildinātu dziļākai skolēna izpratnei
- Darbošanās ar daudzveidīgām tehnoloģijām, piemēram, datoriem, planšetdatoriem, robotiem, programmējamām ierīcēm, 3D pildspalvām, dokumentu kameru u.c.
- Daudzveidīgu dabas procesu nozīmes apguve, to izpēte un modelēšana (piemēram, ūdens cirkulācija dabā, varavīksne, kukaiņu un augu pasaule, tās nozīmīgums dabas procesos un ekosistēmas veidošanā, atkritumu pārstrāde utt.)
- 3D hologrammu veidošana, optikas pamatprincipu izpratne
- Dažādu veidu eksperimenti, kā ķīmiskas reakcijas, tiltu un mašīnu izveide, smaguma centra aprēķināšana u.c.
- Minecraft: Education Edition vides iespēju izmantošana STEM u.c. jomu un tēmu apguvē, piemēram, dzīvnieku un augu valsts, ekosistēmas izveidei, mūzikas komponēšanai, konstrukciju izturības izpētei un konstrukciju izveidei, matemātisko prasmju nostiprinājumam
- Darbs ar dažādiem programmējamiem konstruktoriem, piemēram, Makey Makey un LittleBits, fizikas eksperimentu, shēmu, slēgumu u.c. veidošanai
- Dažāda veida robotu (LEGO WeDo, Ozobot u.c.) izmantošana ātruma, laika un matemātisku formulu apguvei
- Darbs ar planšetdatoriem daudzveidīgu uzdevumu, spēļu veikšana prāta un loģikas attīstībai
- 3D modelēšanas daudzveidīga izmantošana, piemēram, mūzikas nošu apguvē, inženierzinātņu uzdevumu risināšanā

- Nodrošināta STEM jomu mijiedarbība, lai tās viena otru efektīvi papildinātu dziļākai skolēna izpratnei
- Darbošanās ar daudzveidīgām tehnoloģijām, piemēram, datoriem, planšetdatoriem, robotiem, programmējamām ierīcēm, 3D pildspalvām, dokumentu kameru u.c.
- Daudzveidīgu dabas procesu nozīmes apguve, to izpēte un modelēšana (piemēram, ūdens cirkulācija dabā, varavīksne, kukaiņu un augu pasaule, tās nozīmīgums dabas procesos un ekosistēmas veidošanā, atkritumu pārstrāde utt.)
- 3D hologrammu veidošana, optikas pamatprincipu izpratne
- Dažādu veidu eksperimenti, kā ķīmiskas reakcijas, tiltu un mašīnu izveide, smaguma centra aprēķināšana u.c.
- Minecraft: Education Edition vides iespēju izmantošana STEM u.c. jomu un tēmu apguvē, piemēram, dzīvnieku un augu valsts, ekosistēmas izveidei, mūzikas komponēšanai, konstrukciju izturības izpētei un konstrukciju izveidei, matemātisko prasmju nostiprinājumam
- Darbs ar dažādiem programmējamiem konstruktoriem, piemēram, Makey Makey un LittleBits, fizikas eksperimentu, shēmu, slēgumu u.c. veidošanai
- Dažāda veida robotu (LEGO WeDo, Ozobot u.c.) izmantošana ātruma, laika un matemātisku formulu apguvei
- Darbs ar planšetdatoriem daudzveidīgu uzdevumu, spēļu veikšana prāta un loģikas attīstībai
- 3D modelēšanas daudzveidīga izmantošana, piemēram, mūzikas nošu apguvē, inženierzinātņu uzdevumu risināšanā

- Nodrošināta STEM jomu mijiedarbība, lai tās viena otru efektīvi papildinātu dziļākai skolēna izpratnei
- Darbošanās ar daudzveidīgām tehnoloģijām, piemēram, datoriem, planšetdatoriem, robotiem, programmējamām ierīcēm, 3D pildspalvām, dokumentu kameru u.c.
- Daudzveidīgu dabas procesu nozīmes apguve, to izpēte un modelēšana (piemēram, ūdens cirkulācija dabā, varavīksne, kukaiņu un augu pasaule, tās nozīmīgums dabas procesos un ekosistēmas veidošanā, atkritumu pārstrāde utt.)
- 3D hologrammu veidošana, optikas pamatprincipu izpratne
- Dažādu veidu eksperimenti, kā ķīmiskas reakcijas, tiltu un mašīnu izveide, smaguma centra aprēķināšana u.c.
- Minecraft: Education Edition vides iespēju izmantošana STEM u.c. jomu un tēmu apguvē, piemēram, dzīvnieku un augu valsts, ekosistēmas izveidei, mūzikas komponēšanai, konstrukciju izturības izpētei un konstrukciju izveidei, matemātisko prasmju nostiprinājumam
- Darbs ar dažādiem programmējamiem konstruktoriem, piemēram, Makey Makey un LittleBits, fizikas eksperimentu, shēmu, slēgumu u.c. veidošanai
- Dažāda veida robotu (LEGO WeDo, Ozobot u.c.) izmantošana ātruma, laika un matemātisku formulu apguvei
- Darbs ar planšetdatoriem daudzveidīgu uzdevumu, spēļu veikšana prāta un loģikas attīstībai
- 3D modelēšanas daudzveidīga izmantošana, piemēram, mūzikas nošu apguvē, inženierzinātņu uzdevumu risināšanā

- Nodrošināta STEM jomu mijiedarbība, lai tās viena otru efektīvi papildinātu dziļākai skolēna izpratnei
- Darbošanās ar daudzveidīgām tehnoloģijām, piemēram, datoriem, planšetdatoriem, robotiem, programmējamām ierīcēm, 3D pildspalvām, dokumentu kameru u.c.
- Daudzveidīgu dabas procesu nozīmes apguve, to izpēte un modelēšana (piemēram, ūdens cirkulācija dabā, varavīksne, kukaiņu un augu pasaule, tās nozīmīgums dabas procesos un ekosistēmas veidošanā, atkritumu pārstrāde utt.)
- 3D hologrammu veidošana, optikas pamatprincipu izpratne
- Dažādu veidu eksperimenti, kā ķīmiskas reakcijas, tiltu un mašīnu izveide, smaguma centra aprēķināšana u.c.
- Minecraft: Education Edition vides iespēju izmantošana STEM u.c. jomu un tēmu apguvē, piemēram, dzīvnieku un augu valsts, ekosistēmas izveidei, mūzikas komponēšanai, konstrukciju izturības izpētei un konstrukciju izveidei, matemātisko prasmju nostiprinājumam
- Darbs ar dažādiem programmējamiem konstruktoriem, piemēram, Makey Makey un LittleBits, fizikas eksperimentu, shēmu, slēgumu u.c. veidošanai
- Dažāda veida robotu (LEGO WeDo, Ozobot u.c.) izmantošana ātruma, laika un matemātisku formulu apguvei
- Darbs ar planšetdatoriem daudzveidīgu uzdevumu, spēļu veikšana prāta un loģikas attīstībai
- 3D modelēšanas daudzveidīga izmantošana, piemēram, mūzikas nošu apguvē, inženierzinātņu uzdevumu risināšanā
4.-6.klašu grupai papildus:
- Praktisku uzdevumu, kas balstīti dizaina domāšanā, veikšana
- Vietēja un globāla mēroga problēmu aktualizēšana un izzināšana, piemēram, “Dabas katastrofas kontinentos” un “Transportlīdzekļu plūsma pilsētās”
- Prototipu izstrāde pasaules rekordu un faktu izziņas nolūkos, piemēram, “Pasaules lielākais kruīza kuģis” un “Izgudrojumi, kas mainījuši pasaules vēsturi”
- Izmantojot robotikas konstruktoru iespējas, inženiertehnisko risinājumu izstrāde un faktu apguve tādās tēmās kā “Dzīvnieku daudzveidība” un “Energoatjaunojamie resursi”
- Fizikas un ķīmijas zinātņu eksperimentu demonstrācijas un patstāvīga to īstenošana
- Paplašinātās realitātes (AR - Augmented Reality) pieredzes ieguve
- Mērījumu veikšana, datu apstrāde un to analīze, piemēram, “Transportlīdzekļa ātruma atkarība no saskares virsmas materiāla”
- Padziļināta vides Minecraft: Education Edition iespēju izmantošana STEM u.c. jomu un tēmu apguvē
JAUNUMS!
- Nodarbības 4. – 6.klašu skolēniem
- Robotu LEGO Spike lietošana dabaszinību procesu modelēšanai
- Darbs ar virtuālās un paplašinātās realitātes uzdevumiem

- Nodrošināta STEM jomu mijiedarbība, lai tās viena otru efektīvi papildinātu dziļākai skolēna izpratnei
- Darbošanās ar daudzveidīgām tehnoloģijām, piemēram, datoriem, planšetdatoriem, robotiem, programmējamām ierīcēm, 3D pildspalvām, dokumentu kameru u.c.
- Daudzveidīgu dabas procesu nozīmes apguve, to izpēte un modelēšana (piemēram, ūdens cirkulācija dabā, varavīksne, kukaiņu un augu pasaule, tās nozīmīgums dabas procesos un ekosistēmas veidošanā, atkritumu pārstrāde utt.)
- 3D hologrammu veidošana, optikas pamatprincipu izpratne
- Dažādu veidu eksperimenti, kā ķīmiskas reakcijas, tiltu un mašīnu izveide, smaguma centra aprēķināšana u.c.
- Minecraft: Education Edition vides iespēju izmantošana STEM u.c. jomu un tēmu apguvē, piemēram, dzīvnieku un augu valsts, ekosistēmas izveidei, mūzikas komponēšanai, konstrukciju izturības izpētei un konstrukciju izveidei, matemātisko prasmju nostiprinājumam
- Darbs ar dažādiem programmējamiem konstruktoriem, piemēram, Makey Makey un LittleBits, fizikas eksperimentu, shēmu, slēgumu u.c. veidošanai
- Dažāda veida robotu (LEGO WeDo, Ozobot u.c.) izmantošana ātruma, laika un matemātisku formulu apguvei
- Darbs ar planšetdatoriem daudzveidīgu uzdevumu, spēļu veikšana prāta un loģikas attīstībai
- 3D modelēšanas daudzveidīga izmantošana, piemēram, mūzikas nošu apguvē, inženierzinātņu uzdevumu risināšanā
4.-6.klašu grupai papildus:
- Praktisku uzdevumu, kas balstīti dizaina domāšanā, veikšana
- Vietēja un globāla mēroga problēmu aktualizēšana un izzināšana, piemēram, “Dabas katastrofas kontinentos” un “Transportlīdzekļu plūsma pilsētās”
- Prototipu izstrāde pasaules rekordu un faktu izziņas nolūkos, piemēram, “Pasaules lielākais kruīza kuģis” un “Izgudrojumi, kas mainījuši pasaules vēsturi”
- Izmantojot robotikas konstruktoru iespējas, inženiertehnisko risinājumu izstrāde un faktu apguve tādās tēmās kā “Dzīvnieku daudzveidība” un “Energoatjaunojamie resursi”
- Fizikas un ķīmijas zinātņu eksperimentu demonstrācijas un patstāvīga to īstenošana
- Paplašinātās realitātes (AR - Augmented Reality) pieredzes ieguve
- Mērījumu veikšana, datu apstrāde un to analīze, piemēram, “Transportlīdzekļa ātruma atkarība no saskares virsmas materiāla”
- Padziļināta vides Minecraft: Education Edition iespēju izmantošana STEM u.c. jomu un tēmu apguvē
JAUNAUMS!
- Nodarbības 4. – 6.klašu skolēniem
- Robotu LEGO Spike lietošana dabaszinību procesu modelēšanai
- Darbs ar virtuālās un paplašinātās realitātes uzdevumiem

- Nodrošināta STEM jomu mijiedarbība, lai tās viena otru efektīvi papildinātu dziļākai skolēna izpratnei
- Darbošanās ar daudzveidīgām tehnoloģijām, piemēram, datoriem, planšetdatoriem, robotiem, programmējamām ierīcēm, 3D pildspalvām, dokumentu kameru u.c.
- Daudzveidīgu dabas procesu nozīmes apguve, to izpēte un modelēšana (piemēram, ūdens cirkulācija dabā, varavīksne, kukaiņu un augu pasaule, tās nozīmīgums dabas procesos un ekosistēmas veidošanā, atkritumu pārstrāde utt.)
- 3D hologrammu veidošana, optikas pamatprincipu izpratne
- Dažādu veidu eksperimenti, kā ķīmiskas reakcijas, tiltu un mašīnu izveide, smaguma centra aprēķināšana u.c.
- Minecraft: Education Edition vides iespēju izmantošana STEM u.c. jomu un tēmu apguvē, piemēram, dzīvnieku un augu valsts, ekosistēmas izveidei, mūzikas komponēšanai, konstrukciju izturības izpētei un konstrukciju izveidei, matemātisko prasmju nostiprinājumam
- Darbs ar dažādiem programmējamiem konstruktoriem, piemēram, Makey Makey un LittleBits, fizikas eksperimentu, shēmu, slēgumu u.c. veidošanai
- Dažāda veida robotu (LEGO WeDo, Ozobot u.c.) izmantošana ātruma, laika un matemātisku formulu apguvei
- Darbs ar planšetdatoriem daudzveidīgu uzdevumu, spēļu veikšana prāta un loģikas attīstībai
- 3D modelēšanas daudzveidīga izmantošana, piemēram, mūzikas nošu apguvē, inženierzinātņu uzdevumu risināšanā
4.-6.klašu grupai papildus:
- Praktisku uzdevumu, kas balstīti dizaina domāšanā, veikšana
- Vietēja un globāla mēroga problēmu aktualizēšana un izzināšana, piemēram, “Dabas katastrofas kontinentos” un “Transportlīdzekļu plūsma pilsētās”
- Prototipu izstrāde pasaules rekordu un faktu izziņas nolūkos, piemēram, “Pasaules lielākais kruīza kuģis” un “Izgudrojumi, kas mainījuši pasaules vēsturi”
- Izmantojot robotikas konstruktoru iespējas, inženiertehnisko risinājumu izstrāde un faktu apguve tādās tēmās kā “Dzīvnieku daudzveidība” un “Energoatjaunojamie resursi”
- Fizikas un ķīmijas zinātņu eksperimentu demonstrācijas un patstāvīga to īstenošana
- Paplašinātās realitātes (AR - Augmented Reality) pieredzes ieguve
- Mērījumu veikšana, datu apstrāde un to analīze, piemēram, “Transportlīdzekļa ātruma atkarība no saskares virsmas materiāla”
- Padziļināta vides Minecraft: Education Edition iespēju izmantošana STEM u.c. jomu un tēmu apguvē.
JAUNUMS!
- Nodarbības 4. – 6.klašu skolēniem
- Robotu LEGO Spike lietošana dabaszinību procesu modelēšanai
- Darbs ar virtuālās un paplašinātās realitātes uzdevumiem.

- Video uzņemšanas, montāžas un animācijas pamati
- Satura veidošana, scenārija rakstīšana un pētniecība
- Attēlu apstrāde un 2D grafikas veidošana, strādājot ar programmām Krita un Adobe Photoshop
- Digitālās mūzikas un skaņas veidošana un apstrāde
- YouTube žanru un satura veidu analīze, izpēte
- Video montāža un animācija
- Krāsu korekcija
- Krāsu, gaismas un estētikas pamati
- Darbs kameras priekšā, aktiermeistarības pamati
- Video un teksta specefekti
- Uzticamas informācijas meklēšana internetā
- Izpratne par YouTube un citu kanālu licencēm un monetizāciju
- Sava oriģināla YouTube satura izveide atbilstoši skolēna interesēm
- Programmas Adobe After Effects lietošana
JAUNUMS!
- Filmu veidošana, izmantojot vidi Minecraft: Education Edition un datorspēles
- YouTube kanāla identitātes veidošana
- 3D programmu lietošana animācijas, teksta un video specefektiem
- Kompozīcijas un gaismošanas pamati
- Prakse - reklāmas veidošana.

- Video uzņemšanas, montāžas un animācijas pamati
- Satura veidošana, scenārija rakstīšana un pētniecība
- Attēlu apstrāde un 2D grafikas veidošana, strādājot ar programmām Krita un Adobe Photoshop
- Digitālās mūzikas un skaņas veidošana un apstrāde
- YouTube žanru un satura veidu analīze, izpēte
- Video montāža un animācija
- Krāsu korekcija
- Krāsu, gaismas un estētikas pamati
- Darbs kameras priekšā, aktiermeistarības pamati
- Video un teksta specefekti
- Uzticamas informācijas meklēšana internetā
- Izpratne par YouTube un citu kanālu licencēm un monetizāciju
- Sava oriģināla YouTube satura izveide atbilstoši skolēna interesēm
- Programmas Adobe After Effects lietošana
JAUNUMS!
- Filmu veidošana, izmantojot vidi Minecraft: Education Edition un datorspēles
- YouTube kanāla identitātes veidošana
- 3D programmu lietošana animācijas, teksta un video specefektiem
- Kompozīcijas un gaismošanas pamati
- Prakse - reklāmas veidošana

- Video uzņemšanas, montāžas un animācijas pamati
- Satura veidošana, scenārija rakstīšana un pētniecība
- Attēlu apstrāde un 2D grafikas veidošana, strādājot ar programmām Krita un Adobe Photoshop
- Digitālās mūzikas un skaņas veidošana un apstrāde
- YouTube žanru un satura veidu analīze, izpēte
- Video montāža un animācija
- Krāsu korekcija
- Krāsu, gaismas un estētikas pamati
- Darbs kameras priekšā, aktiermeistarības pamati
- Video un teksta specefekti
- Uzticamas informācijas meklēšana internetā
- Izpratne par YouTube un citu kanālu licencēm un monetizāciju
- Sava oriģināla YouTube satura izveide atbilstoši skolēna interesēm
- Programmas Adobe After Effects lietošana
JAUNUMS!
- Filmu veidošana, izmantojot vidi Minecraft: Education Edition un datorspēles
- YouTube kanāla identitātes veidošana
- 3D programmu lietošana animācijas, teksta un video specefektiem
- Kompozīcijas un gaismošanas pamati
- Prakse - reklāmas veidošana