Prāta spēļu skola 2. - 4. klasei | Ventspils Digitālais Centrs

Prāta spēļu skola 2. - 4. klasei

  • Atmiņu, koncentrācijas spēju, uzmanības noturības, reakcijas un loģiskās domāšanas attīstoši uzdevumi
  • Dažādu spēļu grupu izpēte un spēļu apguve:
  • loģiskās domāšanas spēles, piemēram, “Factory Balls”, krustvārdu mīklas un citi mīklu paveidi
  • stratēģiskās domāšanas spēles, piemēram, “Sugar-sugar”, “Monserland”, “Find the key”
  • likumsakarību spēles, piemēram, “Fuzz Bugs”, “Escape”
  • atmiņas spēles, klasiskās attēlu spēles, “Chalky”
  • sadarbības spēles, piemēram, “Water boy and Fire girl”, “Circlo”
  • Klasisko galda spēļu iepazīšana un stratēģijas izprašana – dambrete, cirks, Katana, “Uno”, “Rommy”, “Domino” u.c.
  • Āra vides spēļu iepazīšana – “Petanka”, “Spin Ladder”, “Kubb” u.c.
  • Nodarbību uzdevumi tiek organizēti, izmantojot datorus, planšetes, robotus

 

JAUNUMS!

  • Plašāka tēmu loka iepazīšana, izmantojot spēļu sniegtās iespējas, piemēram, ģeogrāfijā, saziņā, sabiedrības veselībā u.c.
Attels: 
Norises laiks: 
P 14:45 - 16:15
e-pasts: 
paula.anskena@ventspils.lv
Norises vieta: 
Ventspils Digitālais centrs
Norises telpa: 
Atbildīgā persona: 
Paula Anškena