Current Size: 100%
“Sesame – Mēs mācamies spēļu dizainu”
Projekta mērķis: Izpētīt kā video spēļu dizains kā modulis standarta mākslas izglītībā vai apvienojumā ar datorikas mācību priekšmetu skolās, vai varbūt pat kā atsevišķs kurss varētu rosināt interesi par datorzinātnēm, programmēšanu, kodēšanu un IT inženierzinātnēm.
Projekta partneriem ir daudzu gadu pieredze kā ar neformālās izglītības nodarbībām iepazīstināt skolēnus un pedagogus ar digitālo un tehnoloģiju pasauli. Kopā ar mākslas un informātikas pedagogiem tiks izpētīta spēļu dizaina potenciāls mācību klasē, attīstot mākslas un tehnoloģiju hibrīda pieeju. Tāpat tiks veikts pilotprojekts Berlīnes un Ventspils skolās, lai pārbaudītu praktiskas vadlīnijas.
Projekta galvenās darbības:
- Aicināt skolas un pedagogus piedalīties projekta aktivitātēs;
- Sarīkot divus starptautiskus seminārus, vienu Berlīnē, otru Ventspilī ar pedagogiem un spēļu dizaineriem;
- Noorganizēt divus pasākumus, kuros piedalīsies vietējās Ventspils un Berlīnes skolas un skolēni;
- Sniegt ieteikumus turpmākām diskusijām par spēļu dizaina integrēšanu skolu mācību programmās.
Paredzams, ka projekta rezultātiem būs pozitīva ietekme uz efektīvu spēļu dizaina ieviešanu skolās mākslas un datorzinātņu mācību priekšmetos.
Projekta īstenotāji:
Sadarbības partneri: BGZ (Berlīnē bāzēta privātā un publiskā sektora iestāde, kas izveidota, lai īstenotu starptautiskus sadarbības projektus), Ventspils Digitālais centrs un Austrijas spēļu izstrādātājs Playful Solutions.
Kontaktpersona:
Dita Lašinska
IT klastera vadītāja
e-pasts: dita.lasinska@ventspils.lv
