Current Size: 100%
STEM skola 2. B grupa
- Nodrošināta STEM jomu mijiedarbība, lai tās viena otru efektīvi papildinātu dziļākai skolēna izpratnei
- Darbošanās ar daudzveidīgām tehnoloģijām, piemēram, datoriem, planšetdatoriem, robotiem, programmējamām ierīcēm, 3D pildspalvām, dokumentu kameru u.c.
- Daudzveidīgu dabas procesu nozīmes apguve, to izpēte un modelēšana (piemēram, ūdens cirkulācija dabā, varavīksne, kukaiņu un augu pasaule, tās nozīmīgums dabas procesos un ekosistēmas veidošanā, atkritumu pārstrāde utt.)
- 3D hologrammu veidošana, optikas pamatprincipu izpratne
- Dažādu veidu eksperimenti, kā ķīmiskas reakcijas, tiltu un mašīnu izveide, smaguma centra aprēķināšana u.c.
- Minecraft: Education Edition vides iespēju izmantošana STEM u.c. jomu un tēmu apguvē, piemēram, dzīvnieku un augu valsts, ekosistēmas izveidei, mūzikas komponēšanai, konstrukciju izturības izpētei un konstrukciju izveidei, matemātisko prasmju nostiprinājumam
- Darbs ar dažādiem programmējamiem konstruktoriem, piemēram, Makey Makey un LittleBits, fizikas eksperimentu, shēmu, slēgumu u.c. veidošanai
- Dažāda veida robotu (LEGO WeDo, Ozobot u.c.) izmantošana ātruma, laika un matemātisku formulu apguvei
- Darbs ar planšetdatoriem daudzveidīgu uzdevumu, spēļu veikšana prāta un loģikas attīstībai
- 3D modelēšanas daudzveidīga izmantošana, piemēram, mūzikas nošu apguvē, inženierzinātņu uzdevumu risināšanā
4.-6.klašu grupai papildus:
- Praktisku uzdevumu, kas balstīti dizaina domāšanā, veikšana
- Vietēja un globāla mēroga problēmu aktualizēšana un izzināšana, piemēram, “Dabas katastrofas kontinentos” un “Transportlīdzekļu plūsma pilsētās”
- Prototipu izstrāde pasaules rekordu un faktu izziņas nolūkos, piemēram, “Pasaules lielākais kruīza kuģis” un “Izgudrojumi, kas mainījuši pasaules vēsturi”
- Izmantojot robotikas konstruktoru iespējas, inženiertehnisko risinājumu izstrāde un faktu apguve tādās tēmās kā “Dzīvnieku daudzveidība” un “Energoatjaunojamie resursi”
- Fizikas un ķīmijas zinātņu eksperimentu demonstrācijas un patstāvīga to īstenošana
- Paplašinātās realitātes (AR - Augmented Reality) pieredzes ieguve
- Mērījumu veikšana, datu apstrāde un to analīze, piemēram, “Transportlīdzekļa ātruma atkarība no saskares virsmas materiāla”
- Padziļināta vides Minecraft: Education Edition iespēju izmantošana STEM u.c. jomu un tēmu apguvē
JAUNAUMS!
- Nodarbības 4. – 6.klašu skolēniem
- Robotu LEGO Spike lietošana dabaszinību procesu modelēšanai
- Darbs ar virtuālās un paplašinātās realitātes uzdevumiem
Attels:

Norises laiks:
C 16:30 - 18:00
e-pasts:
kkuduma@inbox.lv
Norises vieta:
Ventspils Digitālais centrs
Telefons:
28844138
Norises telpa:
Atbildīgā persona:
Kitija Kuduma