STEM skola 2. B grupa | Ventspils Digitālais Centrs

STEM skola 2. B grupa

  • Nodrošināta STEM jomu mijiedarbība, lai tās viena otru efektīvi papildinātu dziļākai skolēna izpratnei
  • Darbošanās ar daudzveidīgām tehnoloģijām, piemēram, datoriem, planšetdatoriem, robotiem, programmējamām ierīcēm, 3D pildspalvām, dokumentu kameru u.c.
  • Daudzveidīgu dabas procesu nozīmes apguve, to izpēte un modelēšana (piemēram, ūdens cirkulācija dabā, varavīksne, kukaiņu un augu pasaule, tās nozīmīgums dabas procesos un ekosistēmas veidošanā, atkritumu pārstrāde utt.)
  • 3D hologrammu veidošana, optikas pamatprincipu izpratne
  • Dažādu veidu eksperimenti, kā ķīmiskas reakcijas, tiltu un mašīnu izveide, smaguma centra aprēķināšana u.c.
  • Minecraft: Education Edition vides iespēju izmantošana STEM u.c. jomu un tēmu apguvē, piemēram, dzīvnieku un augu valsts, ekosistēmas izveidei, mūzikas komponēšanai, konstrukciju izturības izpētei un konstrukciju izveidei, matemātisko prasmju nostiprinājumam
  • Darbs ar dažādiem programmējamiem konstruktoriem, piemēram, Makey Makey un LittleBits, fizikas eksperimentu, shēmu, slēgumu u.c. veidošanai
  • Dažāda veida robotu (LEGO WeDo, Ozobot u.c.) izmantošana ātruma, laika un matemātisku formulu apguvei
  • Darbs ar planšetdatoriem daudzveidīgu uzdevumu, spēļu veikšana prāta un loģikas attīstībai
  • 3D modelēšanas daudzveidīga izmantošana, piemēram, mūzikas nošu apguvē, inženierzinātņu uzdevumu risināšanā

4.-6.klašu grupai papildus:

  • Praktisku uzdevumu, kas balstīti dizaina domāšanā, veikšana
  • Vietēja un globāla mēroga problēmu aktualizēšana un izzināšana, piemēram, “Dabas katastrofas kontinentos” un “Transportlīdzekļu plūsma pilsētās”
  • Prototipu izstrāde pasaules rekordu un faktu izziņas nolūkos, piemēram, “Pasaules lielākais kruīza kuģis” un “Izgudrojumi, kas mainījuši pasaules vēsturi”
  • Izmantojot robotikas konstruktoru iespējas, inženiertehnisko risinājumu izstrāde un faktu apguve tādās tēmās kā “Dzīvnieku daudzveidība” un “Energoatjaunojamie resursi”
  • Fizikas un ķīmijas zinātņu eksperimentu demonstrācijas un patstāvīga to īstenošana
  • Paplašinātās realitātes (AR - Augmented Reality) pieredzes ieguve
  • Mērījumu veikšana, datu apstrāde un to analīze,  piemēram, “Transportlīdzekļa ātruma atkarība no saskares virsmas materiāla”
  • Padziļināta vides Minecraft: Education Edition iespēju izmantošana STEM u.c. jomu un tēmu apguvē

JAUNAUMS!

  • Nodarbības 4. – 6.klašu skolēniem
  • Robotu LEGO Spike lietošana dabaszinību procesu modelēšanai
  • Darbs ar virtuālās un paplašinātās realitātes uzdevumiem
Attels: 
Norises laiks: 
C 16:30 - 18:00
e-pasts: 
kkuduma@inbox.lv
Norises vieta: 
Ventspils Digitālais centrs
Telefons: 
28844138
Norises telpa: 
Atbildīgā persona: 
Kitija Kuduma